25 Eylül 2009 Cuma

en iyi ve kötü sitelerden bazıları..(devamı gelecek)

Size takip ettiğim ve sevdiğim siteler hakkında bilgi vermek istedim.

Parfümde olay diye bir site var. O sitede ucuz, kaliteli ve en ünlü markaların ürünlerini bulabilirsiniz. Site yetkilileri son derece nazik siparişinizi adım adım takip edip, bilgi veren markalarını paradan önde tutan kişiler. Oradan yaptığım alışverişten çok çok memnun kalmıştım. Bir arkadaşım için onun bulamadığı bir parfümü almıştım ama firmanın stoklarında kalmamıştı, siparişimin acil olduğunu belirtince başka bir yerden daha pahalıya tedarik edip, bana sitedeki ucuz fiyattan zararına gönderdiler. Kargoyuda karşıladılar üstelik. Linki: http://www.parfumdeolay.com/

Diğer iyi sitelerden biri ise limango. Link http://www.limango.com.tr/home/index.php ünlü markalara özel indirimlerin yapıldığı üyelik ve referans sistemiyle çalışan özel bir site. Referans olarak beni gösterebilirsiniz. skurtuldu@sisecam.com mail adresimi yazarsanız kabul edecektir. Mesela en son Arişte %50 indirim vardı. Ayakkabı, giyim, kozmetik vb. değişik ürünlerin olduğu güzel bir site.
Bir tanede sevmediğim bir site belirteyim. quelle diye bir markanın sitesi Alman ürünleri satmakta olup, sitede son derece kaliteli gözüken ürünler elime geldiğinde çok kötü kalitede olduğunu gördüm ve iade ettim. Bu arada 5 parça sipariş etmiştim. Hepsini ayrı ayrı kargoya vermişler. Toplu gönderim yapmamışlardı. Ayrı ayrı kargo parası ödemek zorunda kalıyorsunuz. Bunuda belirteyim. Teslimat ve geri dönüşte son derece kötü. Uzak durun derim. Onunda linki http://www.quelle.com.tr/
Sizinde yorumlarınızı bekliyorum.

1 yorum:

  1. Selamlar bende kızıma quelleden mont alıcaktım 74beden stokta var görünüyodu mail attılar kusura bakmayın 74 kalmamiş 76 beden göndersek olurmu diye olmaz dedim bukadar büyük magaza ayıp

    YanıtlaSil